Често задавани въпроси

На страница често задавани въпроси, ще прочетете отговорите на запитванията, които потребителите най-много отправят към Джоди Трейд ООД.

КАК ДА ПОРЪЧАМ?

Може да направите поръчка като:

1. Гост
2. Регистрация в онлайн магазина на Джоди Трейд.
За да добавите избрания от Вас продукт в количката, използвайте бутон “Купи”. По всяко време може да видите продуктите, които сте поръчали от менюто “Профил/Поръчки”. Ако желаете да пристъпите към финализиране на поръчката, изберете “Приключване на поръчката” .
Следвайте стъпките и прочетете и приемете общите условия за ползване.
С натискането на бутона “Поръчване” поръчката Ви ще бъде изпратена.
След обработване на заявката, на посочения телефон за контакт с Вас ще се свърже служител на фирмата, за да потвърдите поръчката.
Заявки направени след 16.00 часа се обработват на следващия ден.
Заявки направени в почивни дни се обработват първия работен ден от новата седмицата.

КАК ДА ПЛАТЯ?

Поръчаните стоки могат да бъдат платени по следните начини:
1. Плащане при доставка (наложен платеж)
При доставка на стоката, плащате дължимата сума на куриера.

ИСКАТЕ ДА СЕ ОТКАЖЕТЕ ИЛИ ПРОМЕНИТЕ ПОРЪЧКАТА СИ?

Ако искате да откажете направена вече поръчка, някой от продуктите в нея, или да замените даден продукт, изпратете ни корекцията по електронната поща или се обадете по телефона, за да ни уведомите, най-късно 24 часа след изпращане на поръчката.
Ще получите потвърждение от нас под формата на e-mail, с желаните от Вас корекции.
Ако искате да замените даден продукт след изтичането на 24 часовия срок разходите за връщането и повторното изпращане на стоката ще са за ВАША сметка.

ПОЛИТИКА НА ВРЪЩАНЕ

Поради естеството на предлаганите от Джоди Трейд стоки Вие може да откажете или да върнете стока само по при нейното получаване, ако по нея има видими дефекти или не отговаря на стоката, която сте поръчали.

КАКВО ДА НАПРАВЯ, АКО НЕ ПОЛУЧА ПОТВЪРЖДЕНИЕ НА ПОРЪЧКАТА СИ ИЛИ НА ПРОМЯНА НА ПОРЪЧКА?

Ако до 24 часа след изпращане на поръчка, отказ или промяна наш служител не се е свързал с Вас, моля обадете се на тел. 02 489 03 09

КАК ПРОВЕРЯВАМ СТАТУСА НА ПОРЪЧКАТА СИ?

След като куриера приеме Вашата поръчка, ще получите номер на товарителница. С този номер можете да проверявате статуса на поръчката си ТУК по всяко време.

Представихме ви подбраните често задавани въпроси, от които потребителите се интересуват постоянно.

Ако не сме отговорили на всички Ваши питания, моля обадете ни се на тел. 02 489 03 09 или ни пишете на office@djodi-trade.bg

Може да получите информация и от нашия магазин в София.